لایسنس Kaspersky Licanse

 

نرم افزارهای امنیتی Kaspersky همواره در صدر جدول رده‌بندی قوی‌ترین آنتی‌ویروس‌ها قرار گرفته‌اند. این نرم‌افزارها دارای تنوع بسیاری هستند و برای Windows، Mac، Android و iOS قابل استفاده می‌باشند. از محصولات Kaspersky می‌توان به Anti-Virus، Internet Security، Total Security و Cloud Security اشاره کرد. هر کدام از این محصولات با توجه به کارایی و قیمتشان گستره‌ای از خدمات امنیتی مثل آنتی‌ویروس، آنتی فیشینگ، امنیت کودک و back up فایل را ارائه می‌کنند.

لایسنس Avira Licanse

 

Avira تا مدت‌ها ارائه‌دهنده بهترین آنتی‌ویروس رایگان بوده است و امروزه در زمینه On-Demand Malware Detection پیشتاز است. مهم‌ترین نرم افزارهای این شرکت Antivirus Pro، Internet Security و Avira Prime هستند و هر کدام بخشی از خدمات مربوط به دفاع در برابر تهدیدات مثل ویروس‌ها، بدافزارها و باج افزارها، پرداخت های اینترنتی امن و حفاظت رمز را ارائه می‌دهند. علاوه بر آن‌ها خدمات جانبی شامل به روز رسانی ایمن نرم افزارها و افزودن فضای ذخیره‌سازی با زدودن فایل‌های اضافی هم به این نرم‌افزار اضافه شده است.

فایروال Juniper Firewall

 

فایروال‌های Juniper، با امینت بالا و هوشمندی یکپارچه، از مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند. سری فایروال‌های SRX که دارای زیرمجموعه‌های cSRX و vSRX است، با ارائه درگاه‌های 100 GbE و استفاده از تکنولوژی Express Path عملکرد مراکز داده را تا 2 Tbps بالا می‌برد.

فایروال Fortigate Firewall

 

یکی از پیشروترین برندها در زمینه امنیت شبکه، Fortinet است. این کمپانی با ارائه فایروال‌های Fortigate گامی بزرگ در تأمین امنیت شبکه برداشته است. این فایروال‌ها با بررسی تمامی ترافیک داده ورودی و خروجی شبکه، تهدیدات را شناسایی می‌کنند. این روند بدون کاهش سرعت سیستم و یا تأثیرگذاری بر ارتباط کاربر با آن انجام می‌شود. این تجهیزات با سرعت‌های مختلف متناسب با نیاز مرکز داده، سازمانی و میانبرد و در سری‌های D، E و F موجود است.

Sophos Endpoint

 

یک پلتفرم امنیتی جامع است که براي محافظت از دستگاههاي حاضر در شبکه و اینترنت استفاده میشود. این نرم افزار امنیتی قدرتمند، داراي قابلیتهایی از جمله آنتی‌ویروس، آنتی‌مالور، فایروال و امکان رمزگذاري اطلاعات براي حفاظت از داده ها و اطلاعات مهم شما را دارد. همچنین Endpoint Sophos با استفاده از تکنولوژي هاي پیشرفته، حملات مخرب را دفع و مانع از نفوذ هکرها می‌شود. این پلتفرم امنیتی می‌تواند در شرکتها، سازمانها و حتی در استفاده شخصی براي محافظت از اطلاعات حساس استفاده شود.