سه روند مهم دیتاسنتر پس از کرونا

مشتریان دیتاسنتر انعطاف پذیری فضاهای کاری ابری و دیجیتالی توزیع شده را دوست دارند Ingram Micro این خواسته را برای آنها فراهم می کند.

تحول دیجیتالی موضوع جدیدی نیست، به لطف همه گیری کووید -19 بیشتر از هر زمان دیگری مود توجه بوده است. در دو سال گذشته، شرکت‌های سراسر جهان برای سرعت بخشیدن به زمانبندی جهت ادغام کامل فناوری در مدل کسب و کارشان تلاش های زیادی انجام دادند که مهاجرت به ابر و استفاده از فناوری ابری یکی از این تلاش‌ها است. هم اکنون بهره‌وری یکز از ضروی‌ترین نیازها برای هر کسب و کاری است، استفاده از راه حل‌های ابری و دیتاسنتر به اجبار تبدیل شده است. اما کدام راه حل‌های ابری و دیتاسنتر برای شما مناسب است؟ انتخاب‌ها متعدد است و به نیازهای فردی بستگی دارد.

سه روند مهم دیتاسنتر پس از کرونا که باید بدانید

ابر ترکیبی و توزیع شده

در طول شتاب جهانی اخیر به سمت تحول دیجیتالی، دو مورد از رایج ترین راه حل هایی که مشاغل به آن روی آورده‌اند، ابر ترکیبی و ابر توزیع شده است. انعطاف‌پذیری ابر ترکیبی به مشاغل این امکان را می‌دهد که انتخاب کنند کدام داده‌ها و برنامه‌ها در محیط ابری خصوصی بمانند و کدام یک توسط سرویس‌های شخص ثالث مورد ارائه شوند و ابر توزیع شده راه حل های غیر متمرکز محلی را برای مبارزه با تاخیر و برآوردن نیازهای خاص ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت هر دو مدل ابری، توانایی آنها در افزایش انطباق با الزامات قانونی است، چیزی که در اقتصاد جهانی بسیار مهم است. بعلاوه، شرکت‌ها می‌توانند انتظار بهبود پشتیبانی از راه دور نیروی کار، چابکی و مقیاس‌پذیری، کنترل‌های امنیتی و تجزیه و تحلیل و نتیجه نهایی آنها را داشته باشند. با افزایش بارهای ترکیبی و غیر متمرکز، سطح پیچیدگی بیشتری در مدیریت این محیط‌ها ایجاد می‌شود. Ingram Micro می‌تواند به شما در مدیریت این پیچیدگی و ارائه بهترین خدمات به شما کمک کند.روند دیتاسنتر پس از کرونا

فضای کاری دیجیتال

هر لحظه‌ای که در بازار سریه جهانی از دست می‌دهید می‌تواند سهم ارزشمندی از بازار شما را کم کند به ویژه برای سازمان‌هایی که هر دقیقه برای آنها منجر به از دست دادن یا به دست آوردن سهم بزرگی می‌شود.

طبق آمار IDC  به طور متوسط ​​یک کارمند روزانه بیش از 2 ساعت در جستجوی اطلاعات و نرم افزار برای انجام صحیح کار خود هدر می‌دهد. اگرچه ممکن است برای تمام کارمندان دیتاسنتر دقیق نباشد، اما همه ما می‌دانیم که سناریوهایی وجود دارد که در آن کارکنان منابع مورد نیاز برای انجام کار خود را ندارند. به همین دلیل است که فضای کار دیجیتالی در سال گذشته با استقبال روبرو شده است زیرا می‌توانند از ابر استفاده کنند تا محیط‌های کار سفارشی را در زمان واقعی به هر دستگاه و در هر مکان ارائه دهند. به جای جستجوی منابع مناسب، فضاهای کاری یکپارچه به کارمندان اجازه می‌دهد از طریق یک رابط امن به برنامه‌ها و داده های خود دسترسی پیدا کنند. SaaS، برنامه‌های وب، داده‌های شرکتی، برنامه‌های مجازی و رایانه‌های رومیزی همه از طریق رابط کاربری با کیفیت بالا که به دستگاه، مکان یا شبکه کاربر بستگی ندارد در دسترس هستند. اطمینان از این که نیروی کار دقیقاً همان چیزی را دارد که نیاز دارند، نه بیشتر و نه کمتر نه تنها می‌تواند بهره وری و کارایی را افزایش دهد بلکه می‌تواند هزینه‌های سربار را نیز کاهش دهد. اگر افراد نتوانند بر روی این عوامل سرمایه‌گذار کنند در بازار از رقیبان خود عقب می‌افتند.

پیاده سازی

این موضوعات چیزهایی هستند که شاید شما از قبل می‌دانید همین طور می‌دانید که فضای کاری ترکیبی ابری و دیجیتالی چقدر می‌تواند برای موفقیت مشتریان شما اهمیت داشته باشد اما آیا قادر به فروش و پیاده‌سازی آنها هستید؟ علاوه بر یک تیم فروش آگاه، شما به مهندسانی نیاز دارید که برای حمایت از شما با تعیین و نشان دادن این راه حل‌ها به مشتریان آموزش دیده باشند. به علاوه، شما همچنین به مهندسین یا شرکای قابل اعتماد نیاز دارید که بتوانند این راه حل ها را به کار گیرند. اگر مطمئن نیستید که منابع مناسبی برای ارائه راه حل‌های مورد نیاز مشتریان خود دارید، نگران نباشید، Ingram Micro شما را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. Ingram Micro نه تنها می‌داند که مهندسان و تیم‌های فروش شما به کدام آموزش‌ها و گواهینامه ها نیاز دارند، بلکه خود آنها را انجام می‌دهد. اگر از ایجاد استراتژی مناسب مهاجرت به ابر مطمئن نیستید Ingram Micro می‌تواند در این زمینه کمک کند. تیم خدمات حرفه‌ای Ingram Micro می‌تواند مشتریان شما را برای آمادگی ابری آماده کرده، به مهاجرت کمک کرده و خدمات چرخه زندگی را در طول هر دوره خدمات حرفه‌ای ارائه دهد. فناوری دیتاسنتر به طور مداوم در حال پیشرفت است. هرگز فرصتی را به این دلیل که با راه حل خاصی آشنا نیستید از دست ندهید. از قدرت تیم مرکز اطلاعات Ingram Micro استفاده کنید و اجازه دهید بیش از هر زمان دیگری به موفقیت برسید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند